Heldere Lijnen, dat is de naam die ik koos voor mijn supervisiepraktijk. Werk kan een wirwar zijn. Er speelt vaak veel in de dagelijkse praktijk, zeker als je met mensen werkt. Ook in teams en in organisaties kan van alles aan de hand zijn. Ik houd ervan om dat samen te ontrafelen en te kijken wat je eigen plek en rol erin is. Supervisie vind ik een mooie manier om wat lijn aan te brengen in een werkelijkheid die per definitie rommelig is.
Een supervisietraject bestaat uit tien bijeenkomsten van een uur, op woensdagen of vrijdagen, live in Amersfoort. (Online kan wel, maar alleen als daar een goede reden voor is.) Vóór elke bijeenkomst zet je een werksituatie die je wilt bekijken op papier. Na afloop schrijf je elke keer een reflectieverslag. Halverwege is er een schriftelijke tussenevaluatie en tegen het eind van het traject een terugblik. Denken, praten, schrijven en laten bezinken vormen samen de bouwstenen van het traject. Elk traject is trouwens anders, omdat je samen kijkt wat het beste werkt.
Ik ben sinds 2022 supervisor. Ik doe dat naast mijn werk als geestelijk verzorger, waar ik ruim twintig jaar ervaring in heb. Door deze achtergrond gaat mijn aandacht snel uit naar de motivatie en inspiratie van mensen, ook binnen supervisie. Ik houd van mooie gesprekken, van creatieve gedachtesprongen en van concreet taalgebruik.
Je kunt bij mij terecht als je met mensen werkt, bijvoorbeeld in zorg, welzijn of onderwijs. Heb je belangstelling maar aarzel je ook of heb je vragen, neem dan gewoon eens contact op. In overleg ben ik ook beschikbaar voor het begeleiden van groepssupervisie of een intervisiegroep.
Zoek je wel een supervisor maar denk je dat ik niet de juiste persoon voor je ben, kijk dan eens verder op deze site.

